X

حمل لوازم منزل به امریکا

02144744500 دفتر مرکزی
حمل لوازم منزل به امریکا

ارسال لوازم منزل به آمریکا از طریق روش های مختلف (هوایی و دریایی) به شهرهای مختلف این کشور اعم از کالیفرنیا، لس انجلس، سیاتل و فیلادلفیا و… انجام می شود. مسئله ی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ارسال بار به امریکا به صورت یکسره انجام نمی شود به همین خاطر نیاز است ارسال اثاثیه و وسایل خود را به شرکت های باربری که در این زمینه در حال فعالیت هستند بسپارید. 

در صورتی که قصد ارسال اثاثیه و وسایل منزل خود را به آمریکا دارید در این بخش به بررسی موارد مهم در این مورد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید. 

باربری ترکیه
باربری ترکیه

ارسال مبلمان به امریکا

در صورتی که قصد ارسال مبلمان را به امریکا دارید نیاز است تا بسته بندی مناسب برای انتقال و جابجایی آن ها در نظر گرفته شود. تجهیزات انتخابی برای بسته بندی مبلمان باید بهترین کیفیت را داشته باشند و در بیشتر موارد برای بسته بندی از مواد محافظ مناسب، مانند فوم یا پلاستیک استفاده می شود. برای بسته بندی قطعات بزرگتر بهتر است آن ها را با استفاده از پوشش محافظ (کاورهای پلاستیکی) بسته بندی کنید تا در طول جابجایی و ارسال به مقصد دچار خراشیدگی و آسیب نشوند.

سایر قطعات مبلمان مانند پایه‌ ها، روکش‌ ها و تخته‌ های چوبی باید به درستی بسته بندی شوند و برای بسته بندی آن ها از مواد محافظ مانند فوم و پلاستیک جهت پوشش قطعات استفاده می‌ شود. 

برای ارسال بار به خارج از کشور با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

روش‌های ارسال لوازم منزل به آمریکا

معمولا افراد در هنگام اسباب کشی و مهاجرت به آمریکا مقدار زیادی از لوازم منزل را با خود به همراه نمی‌برند. اما اگر قصد دارید برخی از لوازم منزل و یا لوازم و اثاثیه را از ایران به آمریکا ارسال کنید، بهترین روش حمل هوایی است. برای فریت بار به آمریکا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ارسال هوایی لوازم منزل

در صورتی که می خواهید در مدت زمان کوتاهی بار خود را به مقصد ارسال کنید انتخاب روش هوایی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. تنها مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که امریکا معمولاً تحت قوانین و مقررات وزارت حمل و نقل ایالات متحده حمل و نقل هوایی به شهرهای مختلف آن انجام می‌ شود. قوانین در نظر گرفته شده در این مورد شامل محدودیت‌ هایی برای بسته‌ بندی و نوع محصولات می باشد. شرکت‌ های باربری هم باید با روش‌ های صحیح بارگیری و تخلیه کالا در فرودگاه‌ ها آشنا باشند.

هزینه ای که باید برای ارسال بار در این روش پرداخت کنید به نسبت روش های دیگر بیشتر می باشد. 

ارسال دریایی لوازم منزل

در صورتی که قرار است حمل بار از طریق روش دریایی انجام شود لوازم و اثاثیه شما از طریق کشتی به یکی از بندرهای در نظر گرفته شده برای ارسال بار ارسال می شود. 

امکان ارسال بارهای سنگین و حجیم از طریق روش دریایی امکان پذیر می باشد. مدت زمان ارسال بار در این روش بیشتر از سایر روش ها می باشد ولی در عوض می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب بار خود را به مقصد ارسال کنید. 

در مورد بهترین روش ارسال بار به امریکا باید بگوییم که زمانی می توان گفت که بهترین روش را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب کرده اید که بتوانید با انتخاب آن هزینه‌ های حمل و نقل را به حداقل برسانید و امکان حمل بار به صورت همزمان در مقصدهای مختلف را برای شما فراهم کند.

هزینه ارسال لوازم منزل به امریکا چقدر است؟

هزینه ارسال لوازم منزل به امریکا با توجه به پارامترهای مختلف اعم از نوع روش حمل و نقل، حجم و وزن بار، هزینه های مربوط به بسته بندی، بارگیری، حمل و نقل و تشریفات گمرکی تحویل در مقصد، فاصله و شرایط حمل و نقل و... تعیین می شود.

جهت کسب اطلاعات در مورد تعرفه های در نظر گرفته شده می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند در این مورد به شما کمک کنند. 

بسته بندی لوازم منزل برای ارسال به آمریکا چگونه انجام می شود؟

بسته بندی وسایل و اثاثیه که قصد ارسال آن ها را دارید باید توسط افراد متخصص و کاربلد که در این زمینه تجربه دارند انجام شود. تجهیزات تخصصی که در این مورد توسط پرسنل شرکت های باربری در این زمینه استفاده می شود شامل استفاده از متریال‌ های مناسب مانند کارتن، گونی، سلفون و حبابدار می باشد. بسته بندی درست و اصولی وسایل و لوازم کمک می کند تا در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی بیشترین مقاومت را داشته باشند. در برخی از موارد از جعبه ی چوبی (box pallet) استفاده می شود.

باکس پالت بیشتر در موارد ارسال بار و کالا به خارج از کشور از طریق دریایی و هوایی استفاده می شود. در مواردی هم برای انبار کردن بار نیز استفاده می شود.

برای بسته بندی ظروف شکستنی، میز و بوفه‌ های شیشه‌ ای، لوازم برقی و مبلمان بهتر است از کارتن‌ های بسیار محکم، جعبه‌ های چوبی، پالت‌ های پلاستیکی، پاکت، سلفون، مقوا و… استفاده کنید تا از آسیب دیدن بار حین جابجایی جلوگیری شود. کیفیت مطلوب تجهیزات انتخاب شده در بسته بندی منجر به کاهش هزینه حمل و نقل، جلوگیری از اتلاف وقت، سهولت بارگیری، استفاده بهینه از فضای وسایل نقلیه، از آسیب دیدگی جلوگیری و سبب تسریع حین جابجایی می شود.

هنگام بازرسی و بررسی وسایل و لوازم منزل آسیب می بینند؟

در این مورد باید بگوییم که آسیب‌ دیدن بار به خاطر وجود برخی از موارد مانند بسته‌ بندی ضعیف در طول ارسال رخ می دهد. پس در مواردی که بسته بندی به صورت درست و اصولی انجام شود در پروسه حمل آسیب نخواهند دید.

مراحل فرستادن بار به امریکا

  • مشاوره با کارشناس شرکت باربری برای انتخاب روش حمل بار (هوایی و یا دریایی)
  • انتخاب نوع بسته بندی با توجه به روش ارسالی 
  • بارگیری برای فرستادن بار به امريكا
  • تهیه لیست بسته بندی از فرستادن بار به کانادا 
  • انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی برای کارگو امریکا در موارد مورد نیاز 
  • بارگیری و ارسال به فرودگاه یا گمرک برای ارسال کالا از تهران به امریکا
  • تشریفات گمرکی ایران، بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در صورت انتخاب روش دریایی
  • تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی
  • صدور بیمه نامه معتبر بین المللی ارسال کالا به امریکا
  • پیگیری بار آنلاین تا رسیدن به مقصد 

در انتقال اثاثیه به خارج از کشور باید به چه نکاتی توجه داشت؟

مهم ترین مسئله ای که باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به فهرست کالاهای ممنوعه می باشد. پیش از ارسال حتما از نبود کالاهای ممنوعه در بارهای خود مطمئن شوید. همچنین باید مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به صورت کامل آماده سازی شده باشد تا هنگام ارسال و ترخیص بار با مشکل روبرو نشوید.

در مورد نوع بسته‌ بندی به نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

  • از نبود پارگی و حفره در بسته‌ بندی مطمئن شوید.
  • به هیچ عنوان از جعبه‌ های کارتن برای قرار دادن وسایلی که قصد ارسال آن ها را دارید استفاده نکنید.
  • الصاق برچسب مشخصات بر روی تمام بسته‌ بندی‌ ها 
  • پرکردن فضای خالی جعبه به‌ ویژه برای اقلام شکستنی
  • رعایت نوع بسته‌ بندی با ابعاد و وزن محموله
  • رعایت موارد ذکر شده باعث می شود تا بتوانید در شرایط ایمن بار خود را به مقصد ارسال کنید.

برای حمل لوازم منزل به آمریکا چه مدارکی نیاز است؟

برای ارسال بار بین المللی به مدارک فرستنده و گیرنده نیاز است تا ارسال بار بدون دردسر انجام شود. البته دقت نمایید نوع مدارک ممکن است تغییر کنید. به همین دلیل قبل از اقدام برای ارسال بار، حتما با کارشناسان ما مشورت نمایید.

مدارک فرستنده بار از ایران به آمریکا

  • آدرس و تلفن فرستنده در ایران
  • تصویر پشت و روی کارت ملی
  • صفحه اول پاسپورت

مدارک لازم گیرنده بار در کشور آمریکا

  • عکس پاسپورت
  • آدرس و تلفن مقصد تحویل گیرنده در آآمریکا
  • آدرس ایمیل
  • لیست کالا 
  • فاکتور کالا 

ارسال لوازم منزل به امریکا چند روز طول می کشد؟

مدت زمان در نظر گرفته شده برای ارسال بار با توجه به نوع روش انتخابی برای ارسال تعیین می شود.

  • ارسال بارهای هوایی به آمریکا: بین ۵ الی ۱۰ روز زمان می برد تا بار شما از مبدا به مقصد ارسال شود.
  • ارسال بارهای دریایی به آمریکا: بین ۴ الی ۱۰ روز برای ارسال بار مبدا به پورت بندرعباس زمان نیاز است. بعد از بارگیری در بندر عباس ۴۰ تا ۶۵ روز طول می کشد تا بار به مقصد نهایی خود در آمریکا ارسال شود.

اگر بعد از دریافت بار فریت شده در آمریکا آسیبی به محموله مشاهده شود، چه کاری باید کرد؟

در صورت صدور بیمه نامه می توانید با شرکت حمل و نقل تماس بگیرید و این موضوع را اعلام کنید تا بتوانید خسارت وارده را از شرکت باربری پس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید